Створення даного блога має на меті розповісти про шкільне життя, обмін творчими доробками, досвідом з педагогами, розв’язання проблемних завдань, поради для роботи з дітьми та батьками, позакласної роботи.

неділю, 2 вересня 2012 р.

Календарне планування курсу «Основи здоров’я» у 4 класі


№ уроку Тема уроку Дата
Людина та її здоров'я
1. Ростемо і розвиваємося.
2. Складові здоров'я. Що впливає на здоров'я.
Фізична складова здоров'я
3. Дбай про здоров'я.
4. Їжа і здоров'я.
5. Загартовування.
Соціальна складова здоров'я
6. Здоров'я — найдорожчий скарб.
7. Стосунки між людьми.
8. Поведінка учня.
9. Медична служба в Україні.
Психічна і духовна складові здоров'я
10. Емоції та почуття.
11. Уміння контролювати емоції.
12. Характер і здоров'я.
13. Особа і особистість. Хочу, можу і мушу
14. Вплив куріння, алкоголю та наркотиків на здоров'я. Навчися казати "НІ".
15. Цінність і неповторність людського життя.
16. Пізнай себе.
2 семестр
Безпека життя
17. Безпека вдома.
18. Безпека вдома.
19. Безпека в побуті.
20. Правила поведінки у випадку виникнення пожежі.
21. Безпека під час масових заходів
22. Як поводитися з незнайомцями на вулиці.
23. Безпечний відпочинок взимку.
24. Безпека руху пішоходів.
25. Сигнали світлофора і регулювальника.
26. Види перехресть. Перехід перехресть і майданів. Перехід дороги за різних умов.
27. Види перехресть. Перехід перехресть і майданів. Перехід дороги за різних умов.
28. Дорожні знаки.
29. Автомобіль — джерело небезпеки. Сигнали водіїв.
30. Спеціальні машини та їх призначення. Дорожньо-транспортні пригоди.
31. Безпека велосипедиста.
32. Надзвичайні ситуації.
33. Надзвичайні ситуації.
34. Підсумковий урок.


Немає коментарів:

Дописати коментар