Створення даного блога має на меті розповісти про шкільне життя, обмін творчими доробками, досвідом з педагогами, розв’язання проблемних завдань, поради для роботи з дітьми та батьками, позакласної роботи.

суботу, 23 березня 2013 р.

Контрольна робота №2 Зображення земної поверхні на плані, глобусі і карті



 _____ листопада 2012р.                     4клас                       __________________________
Контрольна робота №2
Зображення земної поверхні на плані, глобусі і карті
Варіант1
Початковий рівень
1.     Зменшене у багато разів зображення на площині земної поверхні за допомогою умовних знаків – це:
а) план місцевості;      б) географічна карта;  в) схема.
2. Масштаб використовують, якщо потрібно:
     а) накреслити план місцевості;   б) намалювати місцевість;
в) визначити сторони горизонту.
3. Умовними знаками на плані місцевості позначають:
а) ріки, луки, ліси, сади, дороги, поля;    б) країни, міста, гори, моря, рівнини, ріки.
Середній рівень
4. Підкресли назви материків.
Африка, Україна, Австралія, Північна Америка, Євразія, Антарктида, Індійський, Південна Америка.
5. За поданим планом і масштабом визнач дійсні розміри саду.






Масштаб: в 1см – 20м
Довжина_____________________
Ширина______________________
6. За фізичною картою півкуль визнач, береги яких материків омиває Індійський океан.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень
7. Заміни умовні знаки словами.
Учні пішли на екскурсію. З ___________________________ вони пройшли по _______________ і вийшли на ___________________. Звідти по _________________ діти дійшли до ______________________.


8. Користуючись фізичною картою України, визнач відстань від Житомира до Києва.
Відстань між містами на карті _______________________________________________
Масштаб ___________________________________________
Дійсна відстань ___________________________________________________________
_________________________________________________________________________
9. У якому океані на Землі найбідніший рослинний і тваринний світ? Чому?
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Високий рівень
10. Користуючись умовними знаками, намалюй схематично план місцевості.
На північ від школи проходить шосе, на захід – розташовані будинки, на південний схід – сад, на північний захід – ліс, на південь – луки.

                                                                                                                             Пн.



                                                      
                                                                                                                     Пд.        
                                                                                                        










_____ листопада 2012р.                     4клас                       __________________________
Контрольна робота №2
Зображення земної поверхні на плані, глобусі і карті
Варіант2
Початковий рівень
2.     Креслення вигляду зверху невеликих ділянок земної поверхні – це:
а) план місцевості;      б) географічна карта;  в) модель Землі.
2. Для того, щоб накреслити план великих предметів, використовують:
     а) компас;   б) масштаб;  в) малюнок.
3. Умовними знаками на фізичній карті позначають:
а) ріки, будівлі, ліси, сади, дороги, поля;    б) країни, міста, гори, моря, рівнини, ріки.
Середній рівень
4. Підкресли назви океанів.
Атлантичний, Антарктида , Європа, Тихий, Австралія, Північний Льодовитий,  Північна Америка, Індійський.
5. За поданим планом і масштабом визнач дійсні розміри саду.





Масштаб: в 1см – 10м
Довжина_____________________
Ширина______________________
6. За фізичною картою півкуль визнач, які океани омивають береги Євразії.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень
7. Заміни умовні знаки словами.
У похід діти вирушили з  ___________________________________ по ___________________________.  Вони дійшли до  _____________
________________________ і перейшли через  ______________________ на другий берег. Тут розташований великий ____________________________.



8. Користуючись фізичною картою України, визнач відстань від Полтави до Харкова.
Відстань між містами на карті ______________________________________________
Масштаб ___________________________________________
Дійсна відстань ___________________________________________________________
_________________________________________________________________________
9. На якому материку Землі найбідніший рослинний і тваринний світ? Чому?
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Високий рівень
10. Користуючись умовними знаками, намалюй схематично план місцевості.
На схід від озера розташований ліс, на північний захід – луки, на південь – ґрунтова дорога, на схід – будинки, на північ – сад.

                                                                                                                             Пн.



                                                      
                                                                                                                     Пд.        
                                                                                                                   



Немає коментарів:

Дописати коментар