Математика
Відповідно до «Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2014 № 1/ 9 – 74):Тематичну перевірку радимо здійснювати в письмовій формі. Вона охоплює зміст теми або логічно завершеної її частини. Проводити її доцільно у вигляді контрольної роботи – комбінованої або роботи тестового характеру – 4 рази за семестр. Бажано, щоб робота містила 14 математичних операцій (арифметичних дій, визначення порядку дій, встановлення відношень, перетворення одиниць величини, логічних дій тощо) у другому класі, 16 – у третьому, 18 – у четвертому.
Орієнтовна тривалість виконання роботи становить у другому класі близько 30 хв., у третьому й четвертому класах – близько 35 хв.
Оцінювання контрольної роботи тестового характеру рекомендуємо здійснювати таким чином: якщо завданням перевіряється одна математична операція, то за кожну правильну відповідь виставляється 1 бал, за неправильну відповідь або невиконане завдання – 0; якщо перевіряється дві та більше математичні операції, за кожну виконану правильно виставляється по 1 балу. Водночас, якщо в складеній сюжетній задачі правильно виконано деякі дії, але правильного розв’язку задачі не одержано, то ставиться 1 бал. Всі бали додаються й одержаний загальний бал переводиться в оцінку за шкалою.
Шкала переведення тестового балу в оцінку
Оцінка
|
«1»
|
«2»
|
«3»
|
«4»
|
«5»
|
«6»
|
«7»
|
«8»
|
«9»
|
«10»
|
«11»
|
«12»
|
Загальний бал (2 клас)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5-6
|
7
|
8-9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
Загальний бал (3 клас)
|
1
|
2
|
3
|
4-5
|
6-7
|
8
|
9-10
|
11-12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
Загальний бал (4 клас)
|
1
|
2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9
|
10-11
|
12-13
|
14-15
|
16
|
17
|
18
|
Математика 3 клас
Перевірна робота за рік (тести)
У яких рівностях неправильні відповіді?
1. а) 18+9=27 б) 28+36=58 в) 12-7=5 г) 80-39=41
2. а) 4•9=36 б) 56:8=7 в) 81:9=9 г) 80:8=1
3. а) 13•4=52 б) 60:15=4 в) 32•3=63 г) 96:6=16
4. а) 450+170=620 б) 180-60=120 в) 280+120=380 г) 300-120=180
5. а) 270:9=30 б) 600:30=20 в) 60•8=480 г) 140•2=28
6. Знайди рівняння, у якому х=6.
а) х+ 6=16 б) 48:х=6 в)24-х=18 г) х•6=12
7. У скільки разів 16 більше від 4?
а) 20 б) 12 в) 4 г) 64
8. Знайди правильну відповідь: 8м07см=…
а) 870 см; б) 87 см; в) 807 см; г) 15см.
Який з виразів – а), б), в) чи г) – відповідає розв’язанню задач?
9. У магазин привезли 72 кг лимонів, по 6 кг у кожному ящику. Скільки ящиків з лимонами привезли у магазин?
а) 72+6; б) 72-6; в) 72 • 6; г) 72: 6.
10. Ігор віддав своєму товаришеві третю частину своїх марок, що становило 9 марок. Скільки марок мав Ігор?
а) 12; б) 6; в) 27; г) 3.
11. На городі посіяли 34 рядки буряків, а моркви – на 19 рядків більше. Скільки всього рядків моркви і буряків було на городі?
а) 34+19; б) (34+19)+19; в) (34+19)+34; г) 34+19 - 34.
12. У гурток «Юний художник» записалося 42 учні, з них 25 хлопчиків, а решта – дівчата. Кого у гуртку було більше?
а) дівчаток; б) хлопчиків; в) однаково.
13. У 7 ящиках 42 кг печива. Скільки кілограмів печива у 4 таких ящиках?
а) 42:7+4; б) 42:7-4; в) 42:7•4; г) 42:7:4.
Завдання 1-10 – 1 бал; 11-13 - 2 бали.
Загальна кількість – 16 балів.
Немає коментарів:
Дописати коментар