Створення даного блога має на меті розповісти про шкільне життя, обмін творчими доробками, досвідом з педагогами, розв’язання проблемних завдань, поради для роботи з дітьми та батьками, позакласної роботи.

пʼятницю, 9 березня 2012 р.

Кухарська Зоряна Твір Моє Різдво


Моє Різдво
В Україні Різдво святкують сьомого січня. Його святкує і моя сім’я та кожен українець. Мама з бабусею готує готують узвар, горох, квасолю, рибу, капусту, вареники, грибну юшку, голубці з пшоном та основне – кутю. Я також допомагаю. Прибираємо оселю та подвір’я. Ввечері разом з братиком виходимо на вулицю, щоб побачити, коли зійде перша зірка. Тільки тоді можна сідати вечеряти. Перед вечерею ми молимось, а ще ставимо тарілочку з кутею та свяченою водою для померлих.
Наступного дні після Святої Літургії ходимо колядувати, гратися на вулицю.
Так я святкую Різдво.

Немає коментарів:

Дописати коментар