Створення даного блога має на меті розповісти про шкільне життя, обмін творчими доробками, досвідом з педагогами, розв’язання проблемних завдань, поради для роботи з дітьми та батьками, позакласної роботи.

суботу, 23 березня 2013 р.

Контрольна робота №2 Зображення земної поверхні на плані, глобусі і карті



 _____ листопада 2012р.                     4клас                       __________________________
Контрольна робота №2
Зображення земної поверхні на плані, глобусі і карті
Варіант1
Початковий рівень
1.     Зменшене у багато разів зображення на площині земної поверхні за допомогою умовних знаків – це:
а) план місцевості;      б) географічна карта;  в) схема.
2. Масштаб використовують, якщо потрібно:
     а) накреслити план місцевості;   б) намалювати місцевість;
в) визначити сторони горизонту.
3. Умовними знаками на плані місцевості позначають:
а) ріки, луки, ліси, сади, дороги, поля;    б) країни, міста, гори, моря, рівнини, ріки.
Середній рівень
4. Підкресли назви материків.
Африка, Україна, Австралія, Північна Америка, Євразія, Антарктида, Індійський, Південна Америка.
5. За поданим планом і масштабом визнач дійсні розміри саду.






Масштаб: в 1см – 20м
Довжина_____________________
Ширина______________________
6. За фізичною картою півкуль визнач, береги яких материків омиває Індійський океан.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень
7. Заміни умовні знаки словами.
Учні пішли на екскурсію. З ___________________________ вони пройшли по _______________ і вийшли на ___________________. Звідти по _________________ діти дійшли до ______________________.


8. Користуючись фізичною картою України, визнач відстань від Житомира до Києва.
Відстань між містами на карті _______________________________________________
Масштаб ___________________________________________
Дійсна відстань ___________________________________________________________
_________________________________________________________________________
9. У якому океані на Землі найбідніший рослинний і тваринний світ? Чому?
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Високий рівень
10. Користуючись умовними знаками, намалюй схематично план місцевості.
На північ від школи проходить шосе, на захід – розташовані будинки, на південний схід – сад, на північний захід – ліс, на південь – луки.

                                                                                                                             Пн.



                                                      
                                                                                                                     Пд.        
                                                                                                        










_____ листопада 2012р.                     4клас                       __________________________
Контрольна робота №2
Зображення земної поверхні на плані, глобусі і карті
Варіант2
Початковий рівень
2.     Креслення вигляду зверху невеликих ділянок земної поверхні – це:
а) план місцевості;      б) географічна карта;  в) модель Землі.
2. Для того, щоб накреслити план великих предметів, використовують:
     а) компас;   б) масштаб;  в) малюнок.
3. Умовними знаками на фізичній карті позначають:
а) ріки, будівлі, ліси, сади, дороги, поля;    б) країни, міста, гори, моря, рівнини, ріки.
Середній рівень
4. Підкресли назви океанів.
Атлантичний, Антарктида , Європа, Тихий, Австралія, Північний Льодовитий,  Північна Америка, Індійський.
5. За поданим планом і масштабом визнач дійсні розміри саду.





Масштаб: в 1см – 10м
Довжина_____________________
Ширина______________________
6. За фізичною картою півкуль визнач, які океани омивають береги Євразії.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень
7. Заміни умовні знаки словами.
У похід діти вирушили з  ___________________________________ по ___________________________.  Вони дійшли до  _____________
________________________ і перейшли через  ______________________ на другий берег. Тут розташований великий ____________________________.



8. Користуючись фізичною картою України, визнач відстань від Полтави до Харкова.
Відстань між містами на карті ______________________________________________
Масштаб ___________________________________________
Дійсна відстань ___________________________________________________________
_________________________________________________________________________
9. На якому материку Землі найбідніший рослинний і тваринний світ? Чому?
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Високий рівень
10. Користуючись умовними знаками, намалюй схематично план місцевості.
На схід від озера розташований ліс, на північний захід – луки, на південь – ґрунтова дорога, на схід – будинки, на північ – сад.

                                                                                                                             Пн.



                                                      
                                                                                                                     Пд.        
                                                                                                                   



Щодо атестації педагогічних працівників


Лист МОНмолодьспорт № 1/9-779 від 25.10.12 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
№ 1/9-779 від 25 жовтня 2012 року

До Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України надходять численні звернення педагогічних працівників з приводу вимог атестаційних комісій про надання великої кількості узагальнюючих матеріалів при проходженні атестації.
Повідомляємо, що згідно із пунктом 3.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі – Типове положення), атестаційна комісія відповідно до затвердженого графіку роботи вивчає педагогічну діяльність осіб, які атестуються, шляхом відвідування уроків, позаурочних заходів, вивчення рівня навчальних досягнень учнів, з предмета, що викладає вчитель, ознайомлення з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов'язків, його участі у роботі методичних об'єднань, фахових конкурсах та інших заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи, тощо.
Типовим положенням не передбачено написання педагогічними працівниками, які атестуються, звітів про роботу у міжатестаційний період, оформлення папок з документами про результати своєї роботи, планами уроків, методичними розробками, сценаріями виховних заходів та надання відеозаписів уроків й інших відомостей про роботу.
Водночас слід зауважити, що педагогічні працівники, які претендують на присвоєння педагогічних звань "викладач-методист", "учитель-методист", "вихователь-методист", "практичний психолог-методист", "педагог-організатор-методист", "керівник гуртка-методист" повинні мати власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами.
Покладення на педагогічних працівників обов’язків з підготовки зайвих звітів та штучне збільшення паперообігу лише створюють видимість роботи атестаційних комісій і, як правило, приховують неналежну організацію роботи з вивчення професійної діяльності осіб, які атестуються та відсутність дієвого контролю за організацією навчально-виховного процесу.
Наголошуємо, що вимоги голів та членів атестаційних комісій про надання педагогічними працівниками, які атестуються, будь-яких звітів про роботу, є порушенням норм Типового положення. Підготовка та оформлення великої кількості матеріалів призводить до перенавантаження педагогічних працівників, відволікає їх від виконання своїх безпосередніх обов’язків та негативно позначається на якості роботи.
Доручаємо довести зміст цього листа до відома місцевих органів управління освітою, працівників методичних служб, керівників навчальних закладів, педагогічних працівників та вжити заходів, спрямованих на запобігання незаконним вимогам атестаційних комісій.
Заступник Міністра       Б.М. Жебровський

пʼятницю, 15 березня 2013 р.

Що має знати дитина при вступі до школи?


Ні для кого не секрет, що часто співбесіди при вступі до школи переростають у справжні іспити, особливо якщо йдеться про вступ до привілейованої чи спеціалізованої школи, не кажучи про поступлення до гімназії чи ліцею. Навіть вступ до просто дещо кращої школи, здійснюється на конкурсній основі.
Скільки б не обговорювалась проблема неетичності тестування дошкільнят, все одно школи його проводять, називаючи це співбесідою чи знайомством. Звісно, всі ми знаємо, що згідно до постанов Міністерства освіти і науки, всіх дітей повинні брати в школу, та хіба нам хочеться щоб нашу дитину прийняли в школу бо «повинні»? Дитину необхідно підготувати до школи, хоча б для того щоб можна було вибирати школу за критерієм «Яка краща?», а не «Куди візьмуть?», вже не кажучи про те, що дітям з певною підготовкою і вчитись буде знано легше. Навіть якщо батьки не планують віддавати дитину до гімназії чи ліцею, то хай вже краще майбутній школяр справить краще враження на педагогів та потрапить не в найслабший клас.
Пропонуємо до вашої уваги перелік того, що має знати дитина при вступі до школи.
Навколишній світ
Дитина 6-7 років, вступаючи до школи, має уміти відповісти на наступні запитання:
Назви своє повне ім'я. (Прізвище, ім'я, по-батькові )
Скільки тобі років? (Мені ... років)
Назви дату свого народження. (Я народи(в,ла)ся число, місяць, рік)
Назви ім'я та по-батькові твоєї мами, тата.
Де й ким працюють мама, тато?
Чи є в тебе брат або сестра? Скільки їм років? Старше вони тебе або молодше?
Як називається країна, у якій ти живеш?
У якому місті ти живеш?
Назви свою домашню адресу.
Які ти знаєш міста й країни?
Чим відрізняється місто від села?
Чи подобається тобі вчитися?
Чи хочеш ти ходити до школи? Чому?
Чим займаються діти у школі ?
Для чого у школі дзвонить дзвіночок ?
Що буває дерев'яним, скляним, металевим, пластмасовим?
Що буває м'яким, твердим, сипучим, гладеньким, рідким, гострим?
Які ти знаєш ріки?
Чим відрізняється ріка від озера?
... та інші подібні запитання.
Окрім цього ваша дитина має знати про наступне:
- рослини і тварин;
- властивості предметів і явищ;
- початкові знання в області географії та астрономії;
- уява про час;
- назви професій;
- пори року....
ЛОГІКА та МИСЛЕННЯ
Без здатності до самостійного мислення навряд чи можливий інтелектуальний розвиток дитини.
Вже у 1-му класі Ваша дитина буде вирішувати завдання, які вимагатимуть від неї не просто дій за аналогією (копіювання дій вчителя), а і потребують можливість для "розумового прориву".
Тому вона мусить мати навички логічного мислення відповідно до свого віку.
При вступі до школи дитина має уміти :

  • міркувати;
  • виділяти головне;
  • аналізувати різні факти і точки зору;
  • зіставляти і порівнювати їх;
  • ставити питання і намагатися самостійно шукати відповіді на них;
  • порівнювати "більше", "менше" чи "дорівнює";
  • називати різницю двох фігур різної форми;
  • порівнювати за величиною 7 – 10 предметів однакової форми;
  • визначати числові закономірності;
  • сортувати та розподіляти предмети у запропонованому ряду слів, чисел, предметів...;
  • визначати лишній предмет серед групи;
  • класифікувати предмети по одній чи більше ознакам (одяг, взуття, посуд і т.п. );
  • може розділити складні фігури на декілька більш простих.
ПАМ'ЯТЬ та УЯВА
Пам'ять та уява у дітей 6-7 років
Успіхи дитини дуже залежать від його пам'яті. Пам'ять маленької дитини дуже добра, але вона образна та мимовільна, тобто вона запам'ятовує те, що було цікаве. Дитина не ставить перед собою завдання: мені треба запам'ятати цей вірш. У школі дитині прийде запам'ятовувати більші обсяги інформації. Вона повинна запам'ятати не те, що цікаво, а то, що потрібно, та ще стільки, скільки потрібно. Пам'ять потрібно, розвивати завчасно.
Також велику роль у засвоєнні шкільних знань грає уява. Слухаючи пояснення вчителя, дитина повинна уявляти ситуації, з якими вона не зустрічалася у своєму житті, представляти образи, що не існують у дійсності.
Дитина, що вступає до школи має:

  • запам'ятовувати 7 з 10ти слів на слух;
  • запам'ятовувати 5 чисел підряд;
  • запам'ятовувати 6-8 картинок протягом 1-2 хв.;
  • уміти розказати напам'ять декілька віршів;
  • уміти переказувати казки та розповіді;
  • уміти порівнювати два зображення по пам'яті;
  • домальовувати незакінчене зображення, доповнивши його деталями;
  • самостійно скласти невелику казку чи історію на задану тему.
МОВА, МОВЛЕННЯ та ЧИТАННЯ
До 6-7 років мова дитини повинна бути зв'язаною і логічною, з багатим словниковим запасом. Вона повинна правильно чути звуки й правильно їх виголошувати. Розвиток мовлення - одна з основних умов успішного оволодіння письмом та читанням.
Дитина, що вступає до школи мусить мати наступні навички щодо мовлення:

  • складати коротку розповідь по картинках;
  • переказувати казку або мультфільм;
  • читати напам’ять віршики;
  • співати пісеньки;
  • проговорювати скоромовки.
Від сформованості навички читання значно залежить і наступна успішність по інших предметах, тому що в школі дуже скоро діти переходять до роботи з підручниками, які вони повинні вміти читати й розуміти прочитане.
Саме вимоги щодо читання:

  • вміє визначати місце звуку в слові;
  • знаходить слова з певними звуками;
  • вміє ділити слова на склади;
  • читає слова з 2-4 складів зі швидкістю 8-10 слів на хвилину.
Мовленеве спілкування:
Діти знають алфавітну назву букв та їх звукове позначення;
Розрізняють та пояснюють багатозначні слова, утворюють споріднені слова;
Виконують різні вправи на словотворення;
Знають приказки, прислів'я, народні вирази, вдало вживають їх у мовленні,
Активний словник налічує 4500 — 5000 слів;
Володіють вимовою слів відповідно до орфоепічних норм;
Здійснюють звуковий аналіз слів, не користуючись схемою звукового аналізу;
Помічають неправильність вислову в себе і в інших;
Вільно користуються різними типами речень;
Вживають різноманітні форми звертання до дорослих і дітей;
Правильно розуміють і самостійно виконують завдання вихователя; складають описові, сюжетні розповіді, розповіді-міркування, придумують реалістичні та фантастичні сюжети;
Уміють самостійно обрати тему для розповіді;
Пишуть друковані й писані літери в межах українського алфавіту та цифри натурального ряду;
Списують та читають речення з книжки, дошки;
Пишуть піддиктовку (2—3 речення).
ФІЗИЧНА та ФІЗІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА
Розвиваючи малюка, потрібно пам'ятати про те, як важливі для нього заняття спортом. Саме вміння керувати своїм тілом, розвиток дрібної і великої моторики визначає розумові здібності дитини. Кожен батько мріє, щоб його дитина була здоровою та спортивною, тому фізично розвивати свою дитину треба майже від самого народження. Ідучи до школи, ваша дитина мусить мати певні навички і знання щодо фізичної підготовки, а також має бути фізіологічно розвинена для свого віку. Ваша дитина може рахуватися першокласником, якщо:
Може дотягнутися рукою до верхньої частини протилежного вуха через маківку;
Втратила 1-2 молочні зуби;
Гарно виражена арка стопи;
Вміє зав’язувати шнурки, защіпати блискавку і ґудзики;
Має бути розвинена тонка моторика руки (різноманітні рухи, у яких беруть участь дрібні м'язи кісти руки.) Вміє різати ножицями, грає в пальчикові ігри, добре справляється з пластиліном, під час рукостискання відводить великий палець долоні.
Знає про користь фізичних вправ, рухливих ігор, загартовувальних процедур, правильного харчування;
Усвідомлює основні гігієнічні вимоги щодо здорового та безпечного відпочинку (правила поведінки на воді, у лісі, полі, на льоду);
Легко виконує основні рухи; ходить широким кроком з вільними рухами рук, бігає легко, ритмічно, під час ходьби та бігу зберігає указаний темп, уміє швидко його змінювати;
Зберігає рівновагу на місці, у русі, долаючи різноманітні перешкоди;
Відштовхується обома ногами у стрибках з місця та однією — з розбігу, стрибає в різному темпі через коротку та довгу скакалку;
Влучно метає, кидає предмети в ціль;
Впевнено лазить різними способами по гімнастичній стінці, жердині (канату), лазить по шесту довільним способом;
Уміє кататися на велосипеді, санках, ковзанах;
Уміє плавати довільним способом до 12—15 м;
Уміє грати в ігри спортивного характеру: (бадмінтон, городки, настільний теніс, баскетбол, хокей та футбол).
МАТЕМАТИКА
Від дитини, що почала вивчати основи математики, вимагається високий рівень концентрації, неабияке розумове напруження, вміння узагальнювати і абстрактно мислити. Дуже важливо щоб дитина котра йде до 1-го класу вже були певні навички з математики, а саме ваша дитина має:
Лічити предмети, розташовані хаотично, по колу, лічити групами (парами, трійками, п'ятірками), називати числа по порядку від будь-якого числа (у межах 20 зліва — направо або справа — наліво); виконувати дії додавання і віднімання, розв'язувати арифметичні задачі і приклади, користуючись картками з цифрами і знаками (в межах 10).
Позначати кількість відповідною цифрою.
Знати склад числа, у межах п'яти.
Порівнювати числа, встановлювати рівність з нерівності; формувати поняття про пару.
Ділити предмети, геометричні фігури на 2, 4 рівні частини, порівнювати ціле і частини, знаходити частину від цілого.
Визначати рівність і нерівність предметів незалежно від їх зовнішнього вигляду.
Групувати та класифікувати предмети.
Уміти порівнювати предмети за довжиною, шириною, висотою, товщиною.
Знати що геометричні фігури можна умовно поділити на дві групи:
площинні (круг, квадрат, прямокутник, чотирикутник) і об'ємні (куб, куля, циліндр).
Визначати форму предметів за допомогою геометричної фігури як еталона (м'яч, кавун — схожі на кулю, косинка — на трикутник і т.д.).
Орієнтуватися в просторі відносно себе та інших об'єктів; визначати словом розміщення предметів відносно себе та положення предметів відносно один одного, напрям за допомогою плану-схеми.
Послідовно називати дні тижня, знати, який день був учора, який сьогодні, який буде завтра.
Диференціювати поняття: зараз, згодом, раніше, пізніше.
Розуміти відношення між числами і цифрами до 20, використовувати знаки плюс (+),
мінус (-), дорівнює (=), більше, менше (<, >).
Знати загальноприйняті міри вимірювання; сантиметр, метр, літр, кілограмом.
Розрізняти розташування предметів у просторі (вверху, внизу, ліворуч, праворуч, попереду, посередині, тощо). Користуватись планом-схемою. Орієнтуватися на аркуші паперу, сторінці зошита, книги.
Знати одиниці часу: в тижні сім днів, у місяці — чотири тижні, у році — 12 місяців.
Знати як за календарем визначають місяць, число, день.
Визначати час за допомогою годинника з точністю до півгодини.
ОБРАЗОТВОРЧЕ МІСТЕЦТВО
Що дає мистецтво дітям? Виховуються інтерес і любов до прекрасного, розвиваються естетичні почуття. Мистецтво розкриває багатство і різноманітність кольорів навколишнього світу, форм рухів, з його допомогою діти знайомляться з новими для них предметами і явищами життя, переймаються новими ідеями.
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ
Соціально-психологічна готовність дитини до школи, це готовність до нового етапу розвитку - школяра, це виражається у відношенні дитини до школи, до вчителя та навчальної діяльності, до однолітків, рідним і близьким, до самого себе.
Тому при вступі в 1-й клас дитина повинна :
Знати правила спілкування;
Наприклад: Знати коли звертатися на «ТИ» а коли на «ВИ», уміти вітатися та прощатися, вміти виражати свої думки і почуття.
Уміти вступати в спілкування з дорослими, з учителями і з однолітками.
Правильно сприймати ситуації уроку, правильно сприймати справжній сенс дій учителя, його професійну роль.
Повинні бути розвинені такі якості особистості, які допомогли б спілкуватися і взаємодіяти з однолітками, поступатися в одних обставинах і не поступатися в інших. Кожна дитина повинна вміти бути членом дитячого суспільства і спільно діяти з іншими дітьми.
Мати адекватну самооцінку.
В тому, як дитина починає оцінювати свої досягнення і невдачі, орієнтуючись на те, як оцінюють його поведінку інші, виявляється зростання його самосвідомості. Це є одним з показників психологічної готовності школяра до навчання. На основі правильної самооцінки виробляється адекватна реакція на осуд і схвалення.
Висока самооцінка може викликати неправильну реакцію на зауваження вчителя. У результаті може виявитися, що "школа погана", "вчитель злий" і т.п.
Вміти правильно оцінювати свою поведінку.
Виконувати правила шкільного режиму, своєчасно приходити на заняття, виконувати навчальні завдання в школі і вдома.
Вміти управляти своєю поведінкою без агресивності
Мати уявлення про навчальну діяльність.
Важливо мати позитивне ставлення до школи для формування інтересу до неї. Екскурсії до школи, зустрічі з учителями допомагають створювати у дитини позитивну установку на навчання в школі.
Вміти швидко освоюватися в новій обстановці.
Відчувати шановливе ставлення рідних до її нової ролі учня.
Рідні повинні ставитися до майбутнього школяру, його вченню, як до важливої змістовної діяльності, набагато більш значимою, ніж гра дошкільника. Вчення для дитини стає основним видом його діяльності.
Має приваблювати школа своєю головною діяльністю - навчанням;
наприклад, бажання писати, читати, рахувати, розв'язувати задачі; вчитися, щоб бути, як тато.
mihailivsk-nvk.ucoz.ru/shho_mae_znati_dit...

Що повинен знати першокласник? Готуємось до школи


Вчити чи ні дитину читати, писати і рахувати до школи повинні вирішувати самі батьки, урахуванням здібностей своєї дитини. Одніприходять у перший клас, знають і вміють дуже багато чого, але далі зірок з неба не хапають, а інші - приходять, не вміючи нічого, і швидко осягають ази науки і далі обганяють всіх в знаннях. Все залежить від здібностей дитини, досвіду педагога і відносини самих батьків. Якщо ж дитина не має можливості відвідувати дитячий сад і виховується вдома, то батькам слід його навчити навичкам знань, які повинен уміти кожна дитина.
Ці знання полягають в наступному:
1. Дитина обов'язково повинен знати букви. Читати не обов'язково.
2. Він повинен вміти розпізнавати звуки на слух, розрізняти приголосні і голосні звуки.
3. При вимові вами слів він повинен знаходити потрібний звук, також придумувати слова, де присутній цей звук.

4. Вважати до десяти і назад. Бажано рахувати до 20 і навіть до 100 але це необов'язково, дійте з урахуванням здібностей дитини.
5. Він повинен знати своє ім'я, прізвище, по батькові та домашню адресу. Бажано, щоб знав імена, прізвища та по батькові своїх батьків.
6. Дитина повинна вміти називати відмінність і ознаки пір року, знати назву місяців і днів тижня, а також назвати сьогоднішньої день і число.

7. Він повинен вміти пояснити, в чому відмінність диких тварин від домашніх, птахів і тварин, яку користь приносять різні домашні тварини людині. Бажано вміння називати дитинчат тварин і птахів.
8. Необхідно навчити дитину правильно перераховувати найменування фруктів, овочів, ягід, дерев, чагарників. Він вже повинен знати, який у них колір і смак, де вони ростуть.
Ось це самі основні вимоги, що повинен знати майбутній першокласник, який готується йти в звичайну школу з будь-якою програмою.

Запам’ятайте, ваша дитина готова йти до школи, якщо:
— правильно вимовляє всі звуки;
— замість молочних зубів виросли (або ростуть) постійні;
— має добрий зір та слух;
— має гарний апетит та міцний сон;
— уміє користуватись ножицями;
— правильно зауважує, що відбувається довкола;
— полюбляє слухати оповідання, що ви їй читаєте, вміє їх переказати;
— уміє малювати;
— уважно переглядає дитячі фільми і вистави, вміє розповісти, що їй сподобалось;
— уміє відгадувати прості загадки;
— охоче грається з дітьми;
— прибирає за собою іграшки;
— уміє складати пазли і конструктори;
— не плаче і не сердиться, коли програє у настільних іграх;
— не соромиться в присутності інших людей.

Щоб дитина була готовою до свого першого шкільного року, забезпечте їй:
— здорову сімейну атмосферу;
— багато любові;
— вашу активну участь у процесі розвитку;
— достатню кількість ігор.

Допоможіть дитині навчиться:
— користуватись органами чуття — спостерігати за оточуючими, слухати звуки, розрізняти запахи;
— зосереджувати увагу на об’єктах і словах;
— помічати відмінності у формі, розмірі і кольорі;
— орієнтуватись у часі і просторі;
— набути певних гігієнічних, робочих і культурних навичок;
— добре розвинути мовлення й успішно спілкуватись з оточуючими;
— тренувати пам'ять і мислення;
— розвинути цікавість і уяву.

Щоб допомогти дитині налаштуватись на новий ритм життя, краще говорити:
— у тебе все вийде, якщо ти трохи постараєшся;
— в школі можна багато чого навчитись і дізнатись, варто лише захотіти;
— у класі можна знайти нових друзів, хоча цілком ймовірно не всі однокласники тобі одразу сподобаються.

І нарешті, пам’ятайте, те, як дитина адаптується до школи і яких успіхів досягне, залежить від багатьох чинників. Основними з-по­між них є такі:
— родинна атмосфера — взаємини і спілкування в сім’ї;
— готовність дитини до школи;
— стан здоров’я дитини;
— розумові здібності;
— емоційна стабільність, упев­не­ність, самоконтроль;
— мотивація дитини до роботи;
— умови для праці і навички роботи;
— вимоги і очікування батьків.

Схожі публікації:
http://mihailivsk-nvk.ucoz.ru/shho_mae_znati_ditina_pri_vstupi_do_shkoli.pdf

понеділок, 11 березня 2013 р.